استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به در پیش بودن انتخابات  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مردم این استان در دوره‌های مختلف انتخابات حضور حداکثری و مشارکت سیاسی بالایی داشته‌اند.

او افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی این وظیفه خود را تاکنون به خوبی انجام داده‌اند.

عباسی با بیان اینکه این دوره از انتخابات از حساسیت‌های بالایی برخوردار است، اضافه کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن در راستای تضعیف حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، ضروری است تا با شور و نشاط بخشی به انتخابات این فتنه دشمن را خنثی کنیم.

او ادامه داد: همه اقشار جامعه از جمله فرهنگیان نیز نقش مهمی در شور و نشاط بخشی به انتخابات دارند و از سوی دیگر در کم و کیف برگزاری انتخابات با مجریان همکاری می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای حضور در رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: از این تعداد، ۷۰ نامزد در عرصه رقابت حضور دارند.

عباسی از پیش‌بینی ۷۳۷ شعبه اخذ رأی در این استان خبر داد و افزود: از این تعداد، ۵۳۱ شعبه ثابت و ۲۰۶ شعبه سیار است.

او تعداد واجدین شرایط رأی دادن در چهارمحال و بختیاری را ۷۳۲ هزار و ۳۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۳۶۳ هزار و ۱۵۱ نفر زن و ۳۶۹ هزار و ۱۵۳ نفر مرد هستند.

عباسی اضافه کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی و حداکثری در استان فراهم شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار