معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان خلخال گفت: با تلاش راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او افزود: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: بر اساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هم اکنون شاهد ترافیکی روان و جوی تمام ابری در اکثر جاده‌های استان هستیم.

صبحی از مردم و مسافران خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ و یا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.