علی بویری گفت: فرآیند رای گیری از شعب ۳۶ گانه این شهرستان بی نظیر است و مشکل خاصی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بویری فرماندار هندیجان در جریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی ۱۳ نفر نامزد نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی هستند، گفت: این شهرستان ۳۶ شعبه اخذ رای دارد که ۱۳ شعبه آن سیار و مابقی ثابت هستند.

او اظهار داشت: برای برگزاری این دور از انتخابات در شهرستان هندیجان عوامل اجرایی، بازرسان و نمایندگان فرماندار آموزش‌های لازم را طی کرده‌اند.

بویری عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان را حدود یک هزار نفر اعلام و تصریح کرد: با اقداماتی که صورت گرفته انتظار می‌رود انتخاباتی پرشور و بدون حاشیه در این حوزه برگزار شود.

فرماندار هندیجان با تاکید بر اهمیت انتخابات و نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور، افزود: فعالیت شعب اخذ رای در ساعات اولیه رای گیری با حفظ نظم و آرامش آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: مردم این شهرستان مشتاقانه در حال حضور پای صندوق‌های رای هستند که بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته پیش بینی می‌شود این روند تا پایان ساعت رای گیری ادامه پیدا کند.

بر اساس این گزارش، در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و جولکی یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان هندیجان آغاز شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.