برای تسریع و تسهیل در اطلاع رسانی از وضعیت پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در سراسر کشور سامانه جامع مرکز اطلاع رسانی این فرودگاه راه‌اندازی شد.

ابراهیم مرادی، مدیرکل و راهبر فرودگاه در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از راه اندازی سامانه جامع مرکز اطلاع رسانی فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: این سامانه برای اولین بار در فرودگاه‌های کشور و پس از ۱۹ سال پاسخگویی مرکز تلفن فرودگاه مهرآباد راه اندازی شده که به صورت مکانیزه پاسخگوی همه مراجعان تلفنی در سراسر کشور است.


بیشتر بخوانید: مشکلی در پروازهای فرودگاه مهرآباد وجود ندارد/ انجام چند پرواز با تاخیر به دلیل شرایط جوی نامناسب


مرادی افزود: تاکنون ارتباط اهالی شهرستان‌ها با سامانه ۱۹۹ مهرآباد فراهم نبود و ناچار بودند با شماره‌های ۴۴۴۶۶۵۵۱۹-۰۲۱ و ۲۴ تماس بگیرند که اکنون با راه اندازی این سامانه مسافران در سراسر ایران از طریق تماس با شماره ۶۱۰۲۱ - ۰۲۱ می‌توانند از وضعیت پرواز‌ها مطلع شوند.

او هدف از راه اندازی این سامانه را اطلاع رسانی بهتر به مخاطبان و مسافران، چابک سازی نیرو‌های انسانی، اصلاح فرایند‌های موازی در اطلاع‌رسانی و مکانیزه کردن پاسخگویی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این سامانه در آستانه سال جدید به ارتقای خدمات اطلاع رسانی به مسافران کمک کند.

مرادی افزود: از این پس مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد می‌توانند از سراسر کشور با شماره‌گیری ۶۱۰۲۱-۰۲۱ علاوه بر کسب اطلاعات فرودگاهی اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد را نیز دریافت کنند. تاکنون ۶۲ خط پاسخگوی مراجعان تلفنی بود که اکنون به ۹۲ خط افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار