شعرواره استانی تنفس صبح در محل تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدبهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند گفت: شعرواره استانی تنفس صبح در محل تالار اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان که بصورت مسابقه مشاعره برگزار شد، از دانش آموزان سراسر خوزستان حضور داشتند.

او افزود: پس از داوری توسط اساتید شعر دکتر موسی زاده، علی قاسمی و خانم بابا احمدی به همه شرکت کنندگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا و از سه نفر برتر به صورت ویژه تقدیر شد.

بهداروندی بیان داشت: از برنامه‌های جنبی این شعرواره اجرای موسیقی سنتی از سوی انجمن موسیقی شهرستان و شعر خوانی برخی از شعرای این شهر بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گتوند گفت: از شهر‌های شرکت کننده در این مشاعره استانی می‌توان به گتوند، شوشتر، باوی، رامشیر، اندیمشک، ایذه، حمیدیه، کارون، رامهرمز اشاره کرد و مقرر شد در شعرواره بعدی از تمامی شهر‌های استان خوزستان دعوت شود.

این شعرواره به همت اداره آموزش و پرورش و پژوهش سرای قیصر امین پور با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انجمن شعر قیصر امین پور و اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند با حضور شرکت کنندگان و برخی از مسئولین، هنرمندان، شعرا و دانش آموزان در تالار اجتماعات قیصرامین پور برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.