مدیرکل اداره ورزش و جوانان البرز گفت: مسابقات کاپ آسیایی بین المللی با حضور ۴۲ ورزشکار به میزبانی البرز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر غفرانی، رئیس اداره ورزش و جوانان استان البرز گفت: مسابقات کاپ آسیایی بین المللی با حضور ۴۲ ورزشکار به میزبانی البرز در مجموعه دهکده ورزشی چهارباغ ساوجبلاغ به کار خود پایان داد .

او افزود: این مسابقات برای اولین بار با این حجم و با کفیت در ایران برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان  افزود: در این دوره از مسابقات ۳۷ ورزشکار مرد و ۱۵ ورزشکار خانم با هم به رقابت پرداختند.

غفرانی گفت: کفیت مسابقات عالی بود و خارجی ها به لحاظ مشکلات ویروس کرونا نتوانستند در این  دوره از مسابقات شرکت کنند ولی نماینده فدارسیون حضور داشت و نظارت کامل در مسابقه را بر آورد کرد و از وضعیت مسابقه راضی بود.

او افزود: رشته ورزشی دوالتون (دوگانه) تلفیقی از ورزش‌های دو و میدانی و دوچرخه سواری است که ورزشکاران ابتدا باید مسافت پنج کیلومتر را بدوند و سپس ۲۰ کیلومتر با دوچرخه رکاب بزنند و در نهایت نیز دوباره  ۲.۵  کیلومتر بدوند.

 رئیس اداره ورزش و جوانان گفت : در پایان این رقابت ها در بخش آقایان سید محمد حسینی ، محمد حسین طیبی و علی رضوانی به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.

غفرانی افزود: در بخش خانم ها الما بیک زاده ، فاطمه میریان و   زهرا رئیسی به مقام اول تا سوم رسیدند.

او گفت:  برترین های این رقابت ها علاوه بر افزایش رنگینگ خود، با کسب امتیاز لازم در مسابقات بعدی جزو نفراتی هستند که به المپیک راه خواهند یافت.

انتهای پیام / ر . خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.