رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این استان تشکیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه حقوق عامه مورد تاکید دستگاه قضایی است،گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده است و طی سال‌جاری ۵۴ هکتار از اراضی ملی و حریم رودخانه رفع تصرف صورت گرفت.

حسن نگین تاجی اظهارکرد: بیش از۴۰ واحد تولیدی استان با جلسات و حضور میدانی احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیش از ۵۰ پرونده انتخاباتی در استان تشکیل شد و حتی برخی از این پرونده‌ها مربوط به مدیران بوده است.

نگین تاجی تصریح کرد: برخی‌ها از این پرونده‌ها تفهیم اتهام شد و برخی از این پرونده‌ها مربوط به کسانی که سخنرانی علیه داوطلبی داشتند و یا استفاده از اسلحه داشتند، بود.

او با بیان اینکه بیش از ۴۰ قاضی روز دوم اسفند ماه بر روند انتخابات بصورت میدانی نظارت می‌کردند، ادامه داد: مردم تحت تاثیر فضای مجازی قرار نگیرند، هم اکنون دیگر موقع وحدت است و انتخابات اسفند ۹۸ سالم و باکمترین تخلف و درگیری در استان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با انتشار فیلم جرثقیل سرنجلکل توهین به نماینده فعلی بویراحمد و دنا تاکید کرد: این مساله شیطنت یک فرد بود که سو استفاده کرده است و این موضوع از سوی دستگاه قضایی در حال پیگیری و بررسی است که به محض شناسایی و دستگیری عامل این فیلم طبق قانون برخورد خواهد شد.

نگین تاجی اظهارکرد: در ۶ماهه اخیر امسال ۸۴۷۰ فقره پرونده بیشتر از ۶ ماهه مشابه سال قبل مختومه کرده ایم که ۱۲ درصد افزایش داشته ایم.

وی گفت: ۶۰ درصد پرونده‌های معوق استان بالغ بر ۵۲۳۹ پرونده مختومه شده اند. هم اکنون ۳۲ پرونده مربوط به سال ۹۵ بوده که بیشتر واخواهی هستند.
 
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیام کرد: ۹۱ درصد اوراق قضایی استان بصورت الکترویکی انجام می‌شود که در این زمینه رتبه سوم تا پنجم کشور را طی ۶ ماهه اخیر کسب کرده ایم. ۲۰۰۰ رای مجازات‌های جایگزین حبس داشته ایم.

انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.