با گذشت یک سال و ۶ ماه از اتمام مهلت قانونی ریاست مجید شایسته، وضعیت صندلی مدیریت فدراسیون تنیس بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۲ ماهی است که از مهلت ثبت نام نامزدهای مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس گذشته و هنوز خبری از اعلام صلاحیت نامزد‌های این مجمع انتخاباتی نیست.  

مجید شایسته رئیس سابق فدراسیون تنیس به مدت ۸ سال سکان هدایت این فدراسیون را برعهده داشت و شهریور ماه سال ۹۸ بود که دوره ریاست او به اتمام رسید و به مدت ۸ ماه هم به صورت سرپرستی فدراسیون تنیس را عهده دار شد تا اینکه احمد نامنی به عنوان سرپرست جدید این رشته در شهریور ماه سال جاری برگزیده شد.  

کلاف سردرگم انتخابات فدراسيون تنیس/ وقتی مسئولان رده بالای وزارت از زمان انتخابات بی خبرند!

با وجود اینکه نامنی به عنوان سرپرست به فدراسیون تینس اضافه شد، اما طوفان تغییرات او در بدنه فدراسیون انتقادات زیادی را بر جای گذاشت.

با این حال در ۲ ماه گذشته نامنی و دستیارانش فرصتی را فراهم کردند تا نامزدان فدراسیون تنیس برای مجمع انتخاباتی ثبت نام کنند و در نهایت  دهم دی ماه بود که  سید کامیار کیمیایی، فرزین ضیا آذری، مجتبی دانشخواه، پیمان جعفری طهرانی، عبدالرضا آریان‌فرد، امیر دریایی، سید محمودرضا حسینی، علیرضا پورسلمانی، سعید جعفرنژاد، سید رضا میر ابوطالبی، سید اکبر طاهری، داوود عزیزی و توفیق کابلی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون ثبت نام کردند و در نهایت فرزین ضیا آذری اصلی‌ترین شانس ریاست تنیس نیز از حضور در انتخابات انصراف داد و در نهایت  ۷ کاندیدا از نظر مدیریتی تایید صلاحیت شده اند.

داود عزیزی مدیر امور پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، کامیار کیمیایی دبیر سابق فدراسیون تنیس، پیمان جعفری تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی شهید شیرودی، علیرضا پور سلمانی داور بین المللی شمشیربازی، سید محمودرضا حسینی از مدیران شرکت توسعه و تجهیز و همچنین عبدالرضا آریان فر دبیر هیات تنیس ارتش افرادی هستند که از فیلتر وزارت ورزش و جوانان عبور کرده اند.

کلاف سردرگم انتخابات فدراسيون تنیس/ وقتی مسئولان رده بالای وزارت از زمان انتخابات بی خبرند!

مهدی علینژاد معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره زمان انتخابات فدراسیون ووشو و برگزاری انتخابات فدراسیون‌های المپیکی بیان کرد: انتخابات فدراسیون دو و میدانی ۱۹ اسفند ماه برگزار می‌شود و ۲۱ اسفند هم انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان را برگزار می‌کنیم. صلاحیت کاندیدا‌های فدراسیون تنیس هنوز نیامده است و بعد از عید نوروز هم ثبت نام کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون ووشو را آغاز می‌کنیم.

فدراسیون تنیس  بدون در نظر گرفتن پتانسیل بالای این رشته ورزشی، مدیران زیادی را در این چند وقت به خود دید که هر کدام برنامه مدونی برای پایان بی نظمی‌ها نداشتند و حدود ۷ ماهی است که با کناره گیری سعید احمدوند خبری از معرفی سرمربی جدید تیم ملی آقایان نیست و ضمن اینکه تیم ملی بعد از رقابت‌های دیویس کاپ در سال ۲۰۱۸ به هیچ تورنمنت بین المللی اعزام نشدند و این فدراسیون تنها به برگزاری رقابت‌های آزاد در سطح آزاد بسنده کرده است. اتفاقی که نه تنها به پیشرفت تنیس کمک نمی‌کند بلکه مرگ این ورزش المپیکی را باید با ادامه دار شدن این بی برنامگی‌ها شاهد باشیم.


بيشتر بخوانيد: شکایت رئیس کمیته آموزش از سرمربی تیم ملی تنیس


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار