معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از دوم تا یازدهم فروردین هر روزی به نام یکی از شهرستان‌های یزد به منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری مشخص شده است.

هما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، با اشاره به نام گذاری ده روز فروردین به نام شهرستان‌های یزد، گفت: دوم تا یازدهم فروردین هر روزی به نام یکی از ده شهرستان یزد نام گذاری شده است.

او افزود: هر شهرستان در روز خود علاوه بر اجرای برنامه‌های بومی و محلی به معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری خود می‌پردازد.

خورشیدی اظهار داشت: دوم تا یازدهم فروردین به ترتیب به نام شهرستان‌های اردکان، میبد، ابرکوه، اشکذر، بافق، خاتم، تفت، مهریز، یزد و بهاباد نام گذاری شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: در هر روزی روسای دو کمیته از ستاد اجرایی خدمات سفر بر اجرای برنامه‌ها نظارت دارند.

او ادامه داد: کمیته‌های حمل و نقل، امداد و نجات، ارزیابی عملکرد، اطلاع رسانی و تبلیغات، نظارت و تنظیم بازار، روستایی و شوراها، استان و رفاه، برنامه ریزی و آمار، خدمات بهداشتی و امور شهری و شورا‌ها از کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در استان هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.