مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از راه اندازی سامانه ثبت شکایات، انتقادات و پیشنهادات در سایت اداره کل میراث فرهنگی یزد خبر داد.

منیژه جعفری مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت شکایات در سیات میراث فرهنگی یزد، گفت: مردم هرگونه شکایت در زمینه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را می‌توانند در این سامانه ثبت کنند.

او افزود: این شکایات از سوی روابط عمومی اداره کل رصد شده و هر شکایت، انتقاد و یا پیشنهادی به منظور پیگیری به معاونت مربوطه ارجاع داده می‌شود.

جعفری غیر حضوری بودن را از مزایای این امر عنوان کرد و ادامه داد: هر شهروند پس از ثبت شکایت شماره پیگیری دریافت کرده که با استفاده از آن می‌تواند پیگیر نتیجه شکایت خود شود.

مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد همچنین تاکید کرد: هرگونه تصمیم‌گیری و دخل و تصرف در بافت‌های تاریخی، به خصوص بافت‌های ثبت شده باید با نظر سازمان میراث فرهنگی انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار