مهم‌ترین حوادث امروز چهار شنبه ۷ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،   سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه  گفت: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های موصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروسواری مشکوک می‌شوند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۶ کیلو ۱۸۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود کشف و یک متهم نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: متهم قصد انتقال این محموله از استان‌های شرقی به پایتخت را داشت که توسط ماموران پلیس در محور‌های مواصلاتی شهرستان دستگیر شد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

 کولبر ها به تهران نرسیدند

سرهنگ حسین منصوری با بیان این‌که مبارزه همه جانبه علیه سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های جدی پلیس است، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مهریز حین گشت زنی در بیابان‌های اطراف ایست و بازرسی شهید مدنی متوجه تردد سه نفر در تاریکی شب شده و بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: این افراد که کولبر بودند، دستگیر و در بازرسی از کوله‌های آن‌ها ۱۰۷ کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز ادامه داد: کولبران در ازای دریافت مبالغی ناچیز قصد دور زدن ایستگاه بازرسی پلیس و تحویل مواد به فردی در تهران را داشتند که با هوشیاری ماموران ناکام مانده و دستگیر شدند.

منصوری تأکید کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی مهریز تصریح کرد: مبارزه بی‌امان علیه سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

کشف انواع داروی غیر مجاز در یزد

سرهنگ هادی رسائی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: برابر اخبار واصله مبنی بر فعالیت فردی در زمینه قاچاق دارو‌های غیر مجاز در سطح شهر یزد موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ رسائی با اشاره به اینکه با تلاش شبانه روزی ماموران محل نگهداری دارو‌ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو در بازرسی از محل نگهداری، تعداد ۸۵۰ قلم انواع داروی غیر مجاز کشف شد.

او با بیان اینکه، برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۲۰ میلیون و ۵۲۲ هزار ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس اطلاعات و انمنیت عمومی استان یزد در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، ازشهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

کشف لباسشویی‌های قاچاق در مهریز

سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان یزد از کشف محموله لباسشویی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز خبر داد.

او افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید مدنی در حین انجام وظیفه به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

سرهنگ  مزیدی ادامه داد: پس از توقیف و بازرسی از خودرو ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و بارنامه و فاکتور بود، کشف شد.

او بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، راننده خودرو قصد انتقال اموال مکشوفه از استان‌های جنوبی به تهران را داشت که متوقف شد.

معاون اجتماعی استان با بیان اینکه خودروی حامل بار قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از دستگیری راننده و تحویل وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم مناسب خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمادصانعی
۰۱:۲۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
ازهمه عزیزانی که درپلیس راه مهریز جلوی کالای قاچاق وموادمخدررامیگیرندتشکردارم اماازبرخوردمامورهاامشب دوشنبه۱۷شهریوربه شدت آزرده ام برخوردی بامن وهمسرم شدکه هیچ انتظارنداشتم،خوبه که دربازرسی هاشان افرادحفظ شود
آخرین اخبار