مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان در زمان تعطیلی مدارس می‌توانند از فرصت آموزش مجازی و آموزش از راه دور بهره‌مند شوند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ واقعی مدیرکل آموزش و پرورش  خراسان جنوبی  با اشاره به اعلام تعطیلی مدارس سراسر کشور از فردا تا روز دوشنبه هفته آینده که امروز از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، گفت: این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها اتخاذ شد.

او افزود:با توجه به اینکه تمامی مدارس استان از روز دوشنبه پنجم اسفند تا پایان هفته جاری تعطیل شده بود، روز گذشته و امروز تمامی مدارس، مراکز آموزشی و خوابگاه‌های دانش‌آموزی به طور کامل ضدعفونی شد.

واقعی بیان کرد: همچنین تمهیدات لازم برای تامین مواد ضدعفونی کننده محیط و شست و شوی دست به ویژه صابون مایع اندیشیده شده و در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرروش خراسان جنوبی اظهار کرد: تمامی کادر آموزشی استان روز گذشته و امروز با حضور در مدارس نسبت به ضدعفونی کردن محیط آموزشی، کلاس‌های درس و سرویس‌های بهداشتی اقدام کردند.

او با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۷۵۰ مدرسه در استان عنوان کرد: اقداماتی از قبیل نصب پوستر‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی درخصوص شست و شو صحیح دست‌ها با آب و صابون برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا در مدارس انجام شده است.

واقعی پیش‌تر گفته بود: دانش‌آموزانی که در گذشته شناسایی شده و دارای بیماری‌های خاص مانند بیماری‌های قلبی عروقی، تنفسی و دیابت بوده‌اند از حضور در مدارس معاف هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.