رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷ در کرمانشاه خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر نیز زخمی شدند.

تصادف مرگباربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت :حوالی ساعت ۱۷ امروز (۹ اسفند) در محور کرمانشاه - کامیاران یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۷  واژگون شد.

او ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه پژو ۲۰۷ که با سرعت زیادی از کرمانشاه به سمت کامیاران در حرکت بود به علت ناتوانی راننده در کنترل آن واژگون و از جاده منحرف شد.

سرهنگ حیدری بیان کرد: پس از وقوع این سانحه، یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد و راننده و دیگر سرنشین آن نیز مصدوم شدند.

رییس پلیس راه کرمانشاه گفت: نکته‌ای که در این حادثه باید به آن توجه کرد نبستن کمربند ایمنی توسط شخص فوت شده است، اما راننده و دیگر سرنشین خودرو به خاطر بستن کمر بند ایمنی خوشبختانه جان سالم به در بردند.

او با بیان اینکه اکنون اکثر حوادث رانندگی در استان کرمانشاه به علت رعایت نکردن سرعت مجاز روی می‌دهد، گفت: نبستن کمربند ایمنی بخصوص از سوی سرنشینان عقب آمار کشته شدگان را افزایش داده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.