معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از راهکار‌های کاهش شیوع ویروس کرونا را برگزاری جلسات غیرحضوری دانست و به در حساب توییتری خود به برنامه «روبرو» اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با کاهش ساعت اداره‌های دولتی و همچنین تعطیل شدن برخی از اداره‌های خصوصی برای کاهش آسیب‌پذیری کرونا و جلوگیری از به تعویق افتادن‌ امور کشور، جوانان با داشتن طرح و ایده‌هایی جدید پای به عرصه فناوری گذاشتند و در چنین شرایط بحرانی فضایی را برای خدمت‌ به مردم فراهم کرده‌اند.

در همان روزهای ابتدایی ورود ویروس کرونا به کشور، محمد جواد آذری جهرمی در حساب توییتری خود از مطلبی را مبنی بر برگزار شدن نشست‌ها و جلسات وزارت ارتباطات به صورت ویدیو کنفرانس منتشر کرد و نوشت: 

«جلسات را ویدئو کنفرانسی برگزار کنیم! این اقدامی است که ما از یکشنبه در وزارت ارتباطات آغاز کرده‌ایم. استارت‌آپهایی هستند که آمادگی دارند با خدمات ابری و با هزینه‌ی کم این خدمات را برای مراکز دولتی و شرکتهای خصوصی فراهم کنند. تجمع کمتر، پیشگیری بیشتر»

پلتفروم روبرو تا آخر سال ۹۸ جلسات شما را رایگان برگزار می‌کند

و حالا امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در حساب توییتری خود به برنامه «روبرو» اشاره کرد و نوشت:

«یکی از راه‌های کاهش آسیب‌پذیری کرونا کاهش جلسات حضوری است. پلتفرم روبرو بر اساس مسوولیت اجتماعی خود اعلام آمادگی کرده تا ارائه خدمت رایگان به مدت ۲ماه داشته باشد.»

پلتفروم روبرو تا آخر سال ۹۸ جلسات شما را رایگان برگزار می‌کند

پلتفروم روبرو تا آخر سال ۹۸ جلسات شما را رایگان برگزار می‌کند


بیشتر بخوانید: «گپ» و «مداد» آماده ارائه بستر آموزش مجازی برای دانش آموزان هستند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.