مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تولید و عرضه رایگان ماسک‌های پزشکی با کیفیت توسط تعاونی های فعال در استان کردستان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز در حاشیه بازدید از  در جمع خبرنگاران گفت: چهار تعاونی صنایع دستی در استان با مشارکت خیرین اقدام به تولید روزانه ۲ هزار ماسک پزشکی و توزیع رایگان در بین مردم برای مقابله با ویروس کرونا می‌کنند.

او با بیان اینکه این اقدام تعاونی‌ها حرکتی خداپسندانه در همنوع دوستی است، افزود: البته تعاونی ها نه تنها در مقابل با ویروس کرونا بلکه در شرایط گوناگون از جمله در مواقع سیل و زلزله نیز به کمک هموطنان خود شتافته و مسوولان را در اینگونه ماموریت‌های خطیر یاری رساندند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: هم اکنون شرکت‌های تعاونی پوشاک باران، کورد باف، زاگرس و بهژین فراور کردستان روزانه ۲ هزار عدد ماسک پزشکی با کیفیت و مورد تایید را تولید می کنند که این ماسک‌ها با استفاده از پارچه های ابریشمی با قابلیت استفاده ۶ ماهه تولید می‌شود و با مجوز و نظارت دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی کردستان به صورت رایگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.