از زمان شروع بیماری یا ویروس کرونا جدید دانشگاه آزاد اقدامات مختلفی را در سطح کشوری آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان شروع بیماری یا ویروس کرونا جدید دانشگاه آزاد اقدامات زیر را در سطح کشوری آغاز کرده است. اکنون نیرو‌های این دانشگاه در عرصه‌های مختلف آموزشی و خدمات سلامت در حال کمک رسانی هستند.

اقداماتی که در عرصه سلامت جامعه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون انجام شده است:

۱-: همکاری با سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ است که از زمان ابتدا کار یعنی در روز چهارشنبه این سامانه پاسخگویی تلفنی خود را شروع به کار کرده است. نیرو‌ها و داوطلبان دانشگاه آزاد اسلامی به دو صورت حضوری و آنکال آمادگی خود را اعلام کرده و تا کنون ۱۰ نفر به صورت حضوری و ۵۷۰نفر به صورت آنکال به سوالات آحاد مختلف جامعه پاسخگو بوده اند.

۲: همکاری داوطلبانه در مراکز بستری کرونا که در قم و گیلان تا کنون ۵۶نفر حضور داوطلبانه داشته‌اند از دیگر اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی برای حفظ و ارتقا سلامت جسمی افراد است.


بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ویرایش ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ گروه پزشکی


شب گذشته سامانه ثبت نام گروه‌های جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: https://jahadeazad.healthehr.i راه اندازی شده است و علاقه‌مندان و داوطلبان می‌توانند در رشته‌های پرستاری، مامایی، پزشکی عمومی، متخصصان بیماری‌های عفونی و زنان برای امداد رسانی و کمک هم نوعانی که در این مورد نگرانی داشته و یا در بیمارستان‌ها بستری شده اند جهت ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
يكي به اينا بگه فقط جلوي كرونايي شدن دانشجوها و اساتيدت رو بگير كمك كردن پيشكش