معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تاکید کرد که کمبود مواد بهداشتی که پس از شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، به زودی رفع خواهد شد.

کمبود مواد بهداشتی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه عصر یکشنبه در نشست با تولیدکنندگان موادبهداشتی استان کرمانشاه گفت: کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده ناشی از تقاضای شدید جامعه بود و تمام‌ تمهیدات لازم برای رفع این مشکل اندیشیده شده و مردم تا چند روز آینده بابت دسترسی به این مواد دچار مشکل خاصی نخواهند شد.

او اظهار داشت: کرمانشاه از استان‌های باظرفیت در خصوص تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده است و هم اکنون هفت واحد تولیدی فعال در استان مشغول تولید هستند که برای تامین نیاز جامعه به مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده دست و سطح از آنها خواستیم با افزایش نیروی کار با تمام ظرفیت موجود، فعالیت و تولید خود را افزایش دهند.

حاتمی افزود: تمام موانعی که در راه افزایش تولید این واحدها وجود داشت برداشته شد و مواد اولیه لازم برای تولید انبوه نیز تهیه گردید و به زودی ضمن تامین نیارهای استان، آمادگی تامین نیاز استان‌های همجوار را هم داریم.

او در ادامه به نگرانی جامعه از کمبود شدید الکل پرداخت و گفت: متاسفانه عده‌ای از سودجویان با توجه به نیاز شدید مردم اقدام به احتکار الکل کرده بودند که همین مسئله باعث نایاب شدن آن شد ولی با جلسه ای که با تولیدکنندگان داشتیم مقرر شد که به صورت سه شیفت نسبت به تولید الکل و آب اکسیژنه اقدام کنند تا کمبود آن در بازار حل شود.

معاون استاندار کرمانشاه همکاری مردم را مهمترین عامل در تعادل بازار ذکر کرد و گفت: هرگونه انباشت مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده قطعا به سودجویان کمک خواهد کرد و باعث افزایش قیمتها می‌شود بنابراین انتظار دولت از مردم این‌ است که که به اندازه نیازشان اقدام به خرید کنند و قطعا کمبودهای موجود در بازار تا چند روز آینده رفع خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.