در بسته حوادث ۱۲ اسفند ماه بخوانید؛

شکارچیان غیرمجاز دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شکارچیان غیرمجاز دستگیر شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۴ گروه شکارچی غیر مجاز در پارک ملی دز

رضا قپانچی پور رئیس اداره محیط زیست پارک ملی دز گفت: طی گشت و کنترل محیطبانان این اداره در مناطق تحت مدیریت با هدف جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز ۴ گروه شکارچی که بصورت غیر مجاز اقدام به شکار پرندگان نموده بودند، دستگیر شدند.

او افزود: از متخلفین دستگیر شده تعداد ۴ قبضه اسلحه شکاری و بادی و تعدادی پرنده وحشی شکار شده توقیف و ضبط شد.

قپانچی پور اظهار داشت: براساس قوانین و مقررات محیط زیست هر گونه شکار و صید در مناطق تحت حفاظت این سازمان ممنوع است.

۴۳ سارق حرفه‌ای در اهواز به دام پلیس افتادند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در این کلانشهر به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی ۴۳ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار ۳ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴۵ فقره انواع سرقت در سطح کلانشهر اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، بیان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

دستبند پلیس بر دستان سارق به عنف

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درب بانکی در کلانشهر اهواز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او اظهار داشت: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی مستمر سارق به عنف و تحت تعقیب راشناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۲۵ فقره سرقت به عنف جلو بانکی وسرقت منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه بازسازی صحنه‌های سرقت با حضور سارق انجام شده، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کیف قاپ حرفه‌ای در اندیمشک زمین گیر شد

سردار حیدر عباس زاده گفت: به دنبال چند فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهرستان اندیمشک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، سارق مزبور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیات در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره سرقت از معابر در نقاط مختلف شهرستان اندیمشک اعتراف کرد، اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیس ضمن شناسایی مالباختگان، باز سازی صحنه سرقت انجام شد.

به گفته فرمانده انتظامی استان خوزستان، متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.