نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مردم اصفهان به دلیل آلودگی‌های زیست محیطی در بیمارستان‌ها بستری هستند ولی متاسفانه مجلس به این موارد اهمیت خاصی نمی دهد.

عباس مقتدایی، نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:  محیط زیست در اصفهان به شوخی گرفته شده. بنده در دوره‌ی قبلی مجلس به کمک دادستان اصفهان چندین مشعل مازوت سوز که روزانه بالای ۵۰۰ تن گوگرد را در هوا پخش می کردند را پلمپ کردیم.
 
او ادامه داد: میزان غلظت گوگرد‌های ناشی از  مشعل مازوت سوز خیلی بیشتر از گوگرد موجود در بنزین است و برای مردم و محیط زیست به شدت خطرناک است.

این نماینده منتخب افزود: الان بخشی از مردم به خاطر همین آلودگی‌های زیست محیطی در بیمارستان‌ها بستری هستند و یا مشکل تنفسی پیدا کرده اند، ولی متاسفانه مجلس این به این موارد اهمیت خاصی نمی دهد.

مقتدایی تصریح کرد: ما باید همگی برای حل این معضل  بسیج شویم و این موارد را به فراکسیون ها انتقال دهیم. من با جدیت مسئله آلودگی زیست محیطی اصفهان را در مجلس یازدهم پیگیری خواهم کرد.
 
او افزود: مورد بعد مسئله‌ی آب است و باید با اصلاح الگوی مصرف و جلوگیری از رها سازی های بی برنامه آب و برداشت‌های غیر قانونی جلوی هدر رفت آب را گرفت.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار