یوفا تصمیم گیری درباره یورو ۲۰۲۰ را به نهاد‌های بهداشتی سپرد

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، هرگونه تصمیم گیری درباره لغو یا برگزاری بازی‌های یورو ۲۰۲۰ را به خاطر کرونا، به دولت‌ها و نهاد‌های بهداشتی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بسیاری از برنامه‌های فوتبال کشوری و قاره‌ای تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، می‌گوید تصمیم گیری در مورد لغو مسابقات یورو ۲۰۲۰، از جمله بازی‌های پلی آف، توسط دولت‌ها و مقامات بهداشتی انجام خواهد شد و نه نهاد‌های فوتبالی.

مدیران یوفا روز دوشنبه با هم دیدار و گفتگو کردند، اما فقط چند دقیقه در مورد شیوع بیماری شبه آنفولانزا، که رویداد‌های ورزشی در سراسر جهان را لغو کرده، بحث و تبادل نظر کردند.

سخنگوی یوفا گفت: "ما با مقامات در تماس هستیم، در اختیار مقامات محلی هستیم و هر طور آن‌ها به ما بگویند عمل خواهیم کرد. بحث زیادی درمورد کرونا صورت نگرفت، زیرا کار زیادی نمی‌توانیم درباره آن انجام دهیم. این امر برعهده افرادی است که در این زمینه متخصص هستند. "

این ویروس فوتبال داخلی ایتالیا را دستخوش تغییر کرده است، دیدار یکشنبه بین یوونتوس و اینترمیلان یکی از شش بازی آخر هفته بود به تعویق افتاد. هفته گذشته، اینتر در لیگ اروپا با باشگاه لودوگورتس بلغارستان پشت در‌های بسته در ورزشگاه سن سیرو بازی کرد.

تیم‌های ملی از سراسر قاره اروپا قرار است اواخر این ماه به میدان بروند، از جمله در چارچوب پلی آف یورو ۲۰۲۰ یوفا که قرار است در ۱۲ شهر برگزار شود.

بازی‌های پلی آف تاریخ ۲۶ و ۳۱ مارس شامل ۱۶ تیم است که برای کسب ۴ سهمیه باقیمانده و حضور در جمع ۲۴ تیم پایانی یورو ۲۰۲۰ می‌جنگند.

در خارج از اروپا نیز، ۲ دوره رقابت‌های انتخابی جام جهانی نیز در آسیا و آمریکای جنوبی برگزار می‌شود، در حالی که برای برگزاری بازی‌های دوستانه در سطح جهان نیز برنامه ریزی شده است.

یوفا، علاوه بر پلی آف یورو ۲۰۲۰، بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را نیز در این ماه برگزار می‌کند.

سخنگوی یوفا گفت: "ما با WHO (سازمان بهداشت جهانی) و مقاماتی که با مسابقات سر و کار دارند همواره در تماس هستیم و در صورت بروز مسئله با آن برخورد خواهیم کرد. "


بیشتر بخوانید:

پایتخت انگلیس تحت سلطه ژرمن ها/ شاگردان گتوزو پیروزی را مقابل بارسلونا در ناپل از دست دادند

فوتبالیست مشهور کرونا گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Elias
۰۴:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
مگه کرونا تو گرما فعالیتش کم یا حتی صفر نمیشه؟؟؟ تا اون موقع مگه کرونا هست؟؟؟ خیلی بد میشه که هم کرونا باشه هم فوتبال نبینیم دق میکنیم
آخرین اخبار