در چارچوب رقابت‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی ، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، دو دیدار همزمان برگزار شد.

تیم چلسی در ورزشگاه استمقورد بریج شهر لندن میزبان بایرن مونیخ بود که با سه گل شکست سنگینی را متحمل شد. سرژ گنبری دو گل نخست باوارایی‌ها را در دقایق ۵۱ و ۵۴ به ثمر رساند و گل سوم را نیز لواندوفسکی در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند تا با ۱۱ گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان این فصل لیگ قهرمانان جای بگیرد. 

ضمن آنکه مارکوس آلونسو از چلسی در دقیقه ۸۴ از زمین مسابقه اخراج شد. بایرن با این پیروزی قاطع در زمین حریف مقابل لمپارد و شاگردانش، ضمن گرفتن انتقام فینال سال ۲۰۱۱ لیگ قهرمانان از آبی‌های لندن، مسیر صعودش به یک چهارم نهایی را نیز تا حد زیادی هموار کرد. چلسی نیز با این شکست همانند تاتنهام دیگر تیم  لندنی حاضر در این مرحله در زمین خودش به یک تیم آلمانی در بازی رفت باخت. (تاتنهام بازی را مقابل لایپزیش در لندن واگذار کرد)

پایتخت انگلیس تحت سلطه ژرمن ها/شاگردان گتوزو پیروزی را مقابل بارسلونا در ناپل از دست دادند

در بازی دیگر، ناپولی در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل میزبان بارسلونا بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. دریس مرتنز در دقیقه ۳۰ گل نخست پارتنوپی را به ثمر رساند و آنتونی گریزمان در دقیقه ۵۷ بازی را برای کاتالان‌ها به تساوی کشاند.

ضمن آنکه آرتورو ویدال هافبک جنگنده و شیلیایی بارسا، در دقیقه ۸۹ دو کارت زرد پیاپی به دلیل خطای خشن و دعوا با ماریو روی مدافع ناپولی، دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

با این نتیجه کار شاگردان گتوزو در بازی برگشت در ورزشگاه نیوکمپ دشوار شد.

پایتخت انگلیس تحت سلطه ژرمن ها/شاگردان گتوزو پیروزی را مقابل بارسلونا در ناپل از دست دادند


بيشتر بخوانيد: فوتبال ایتالیا زیر سایه کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار