رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه ملاقات در بیمارستان‌های استان به خاطر پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ممنوع است از همه مردم و مسوُولان خواست حضور خود در بیمارستان‌ها را به بعد موکول کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : باید از تجمعات خودداری و رفت و آمد‌های غیرضروری را به حداقل برسانیم تا از این بحران عبور کنیم.

او با بیان اینکه در روز‌های گذشته تعداد زیادی از مسوُولان و بزرگان استان در تماس‌هایی با دانشگاه، علاقه مندی خود را برای حضور در بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان گلستان و تقدیر از قهرمانان سلامت اعلام نموده‌اند، گفت : متولیان سلامت استان از همراهی همیشگی مسوُولان و بزرگان استان با کادر بهداشت و درمان سپاسگزارند، اما با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ خواهشمند است بدین منظور به بیمارستان‌ها مراجعه ننمایند.

او گفت: مسوولان و مدیران استان لطفا دیدار خود از بیمارستان‌ها و مراکز و نیز تقدیر از کادر بهداشت و درمان را به بعد از فروکش کردن بحران موکول کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی از مردم خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹، برای اموری همچون جراحی‌های زیبایی، اقدامات غیرضروری و پیگیری‌هایی که می‌شود به بعد موکول کرد و به طور کلی مسایل غیر اورژانسی، به مراکز تشخیصی، مراکز درمانی، مطب پزشکان، کلینیک‌ها و مراجعه ننمایند و از تجمع در این مراکز جدا خودداری کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.