مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار شهرستان ساری، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز حوزه بخش انتظامی فرح آباد ساری اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، ۸ کیلوگرم مواد مخدر، ۲۰ راس احشام، یک دستگاه خودرو سرقتی، ۲ دستگاه دوچرخه سرقتی، ۳ قیضه اسلحه شکاری غیر مجاز، ۵۰۰ متر کابل، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی، مواد مخدر و ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این طرح گفت: در این طرح ۲۵ متهم به سرقت که از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر در شهرستان ساری بودند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف ۵۲ دستگاه خودرو ۳۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داده و ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس افزود: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

کشف ۸ فقره سرقت در شهرستان نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان نکا و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده‌ای ویژه تشکیل و در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، ۲ سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی خود شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی تاکنون به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان چوب جنگلی قاچاق در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران انتظامی یگان امداد، حین گشت زنی در شهرستان، به یک دستگاه کامیون ولوو حامل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودروی مورد نظر، در بازرسی از آن ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ آزادی گفت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.