معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از تولید محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست در آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و دارو این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داود سلمان پور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه، چندین هزار لیتر الکل ۷۰ درجه جهت ساخت محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست‌ها و نیز ضدعفونی کردن بیمارستان‌های این دانشگاه تهیه و به صورت رایگان توزیع شد.

او بیان داشت: در یک حرکت جهادی محلول ضدعفونی کننده با پایه الکل ۷۰ درجه در آزمایشگاه کنترل کیفی با همکاری مدیریت غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی این معاونت با امکانات موجود بر اساس فرمول سازمان بهداشت جهانی WHO تهیه شد.

سلمان پور تصریح کرد: در توزیع این محصول تولیدی، مراکز درمانی و معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان رزمندگان خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا در اولویت قرار گرفتند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی دزفول ادامه داد: مابقی بطری‌های ۲۰ لیتری حاوی الکل ۷۰ درجه جهت ضدعفونی کردن بیمارستان‌های وابسته به این دانشگاه در شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند به صورت رایگان توزیع گردید.

سلمان پور ضمن تشکر از این حرکت انقلابی رزمندگان مدافع سلامت در دزفول افزود: با تلاش‌های این معاونت بزودی با تغییر خط تولید یک شرکت تولیدی در دزفول محلول ضدعفونی کننده مورد نیاز شمال استان خوزستان تأمین خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.