مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمپ ۳ قهوه خانه و قلیان سرا‌ی متخلف در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح بازدید و نظارت بر رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از کلیه رستوران‌ها و قهوه خانه‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عنایتی از پلمب ۳ قهوه خانه و سفره خانه به دلیل عدم رعایت ضوابط صنفی و دستورالعمل‌های صادر شده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۳ سارق موتور سیکلت در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، کلانتری و یگان امداد این شهرستان ۳ متهم به سرقت را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اقرار کردند که در ادامه این عملیان اموال مسروقه از متهمان کشف شد.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق منزل در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر، موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های انجام شده ماموران به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود، مظنون شدند و پس از هماهنگی‌های قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده، به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت شهرستان با هدف مقابله یا سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۳ سارق اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه به ارزشی بالغ بر ۵ میلیون ریال کشف شد.

او افزود: متهمان ضمن اعتراف به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب مهمانپذیر‌های متخلف در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه طرح نظارت بر مهمانپذیر ها، مسافرخانه‌ها و سفره خانه‌ها در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه مهمانپذیر‌ها و سفره خانه‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ عزیزی از پلمب ۳ مهمانپذیر و سفره خانه در اجرای دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفغی شدند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی آمل، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد ند.

او از دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این ارتباط نیز خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.