دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست گفت: هرکس اقلام مورد نیازِ امروزِ مردم را احتکار یا قاچاق کند، خائن و جنایتکار است.

هرکس به محتکران لوازم بهداشتی رحم کند، به ملت خود ظلم کرده استمحمدعلی رامین دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم برخورد با محتکران لوازم بهداشتی گفت: حکمت و فلسفه وجودی حکومت اسلامی، تأمین امنیت همه جانبه و مراعات عدالت و رأفت اسلامی است.

او ادمه داد: در شرایطی که امنیت و سلامت و جان مردم در خطر باشد، هرکس اقلام مورد نیاز مردم را احتکار یا قاچاق کند، خائن و جنایتکار است قطعا هر مسئولی، که به این گرگ های جامعه مهلت دهد یا ترحم کند، به ملت خود ظلم و جفا کرده است.

رامین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در ماجرای شیوع بیماری کرونا در کشور، جای چه اقداماتی از سوی دولت و مجلس خالی بود؟ گفت: در یک مثال روشن باید گفت وقتی داعش در سوریه و عراق پدید آمد، نظام اسلامی منتظر نماند تا آن اشرار وارد کشور بشوند، بعد با دادن هزاران قربانی و تحمل صدها میلیارد دلار خسارت، با آنها در کوچه و خیابان های شهرهایمان مقابله کند. بلکه جوانمرد شهیدمان، حاج قاسم سلیمانی با کم ترین هزینه جانی و مالی، دشمن را در همان مناطق دوردست زمینگیر و نابود کرد؛ هرچند کسانی در داخل ناسپاسی ها کردند. حالا چندین ماه از شیوع ویروس کرونا در چین می گذرد؛ اگر فقط یک نفر با تفکر و نوع نگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی حاضر بود، بلافاصله یک تیم پزشکی را به همان منطقه چین اعزام می کرد تا به کمک پزشکان چینی به مهار و کنترل این ویروس مرگبار بپردازند.

فعال سیاسی افزود: در همان حال، دولتمردان را هشیار می کرد تا از ورود ویروس به کشور جلوگیری کنند و کادرهای نظام پزشکی ما هم کاملا آماده مبارزه با بیماری می شدند؛ در آن صورت این همه خسارات جانی و روانی و مالی بر مملکت ما وارد نمی شد.

او همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه باید کرد تا بروز چنین حوادثی تا این میزان صدمه به کشور ما نزند؟ بیان کرد: در این سال های اخیر که مسئولانی خسته و بی انگیزه داریم، بسیاری از فرصت های موجود در کشورمان، تبدیل به تهدید شده اند. کادر پزشکی متعهد و دلسوز کشورمان نباید چنین غافلگیر می شد. بی مبالاتی یک شرکت هواپیمایی، نباید این همه هزینه بر کشور تحمیل می کرد.

رامین با اشاره به اینکه بسیاری از این انبارها کشف و اقلام آنها ضبط شده، اما همچنان مردم و به خصوص پزشکان با کمبود این اقلام مواجهند؛ تاکید کرد،:چون در جریان این امور نیستم، قضاوت نمی کنم؛ اما شما رسانه هستید، مسئولان امر را بازخواست کنید و پاسخ آنها را به مردم بگویید؛ این کار هم مأموریت رسانه ای شماست و هم حق مسلم مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ع د
۱۳:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
کیفر محتکران بهداشتی فقط اعدام و اگر غیر از این باشد خیانت به بشریت وملت ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
دبیر کل هلوکاست ؟ یارال عجبببببب.... برا دروغ دبیر کل داریم ....یا خود خدا
آخرین اخبار