معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: اسکان مسافران نوروزی در واحدهای غیررسمی اقامتی این استان ممنوع اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: کمیته پیشگیری و مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی اقامت مسافران نوروزی را در واحدهای غیررسمی اقامتی از جمله اماکن ورزشی و گردشگری، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، اقامتگاه‌های دولتی و زائرسراها و همچنین برپایی چادرهای مسافرتی را در تعطیلات نوروز ممنوع اعلام کرد.

او تصریح کرد: ستاد ملی مدیریت کرونا، مسوولیت مدیریت ویروس کرونا در حوزه های گردشگری، زیارت و ورزشی را بر عهده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گذاشته است که به همین منظور، دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت متبوع و ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص پیشگیری، کنترل و مواجهه با این ویروس و نظارت بر حسن اجرای ابلاغیه‌ها و بخشنامه‌های مربوطه به صورت کامل انجام می‌شود.

بیدخوری افزود: بر این اساس تا اطلاع ثانوی فقط مراکز رسمی اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرهای استان که بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ واحد با بیش از ۱۰۰ هزار نفرشب ظرفیت هستند میزبان مسافران نوروزی می‌باشند.

او تصریح کرد: امیدواریم با کنترل و مدیریت شیوع ویروس کرونا نوروز خوب و شادابی را در سراسر کشور از جمله خراسان رضوی تجربه کنیم.

طرح بسیج ملی شکست کرونا با رهبری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.