‍ ۳۲ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با کرونا در مدارس مازندران اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش و پروش مازندران گفت: ۳۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به عنوان سرانه بهداشتی ، برای آماده سازی و ضد عفونی کردن ببیش از سه هزار مدرسه استان اختصاص یافته است که بزودی به این مدارس پرداخت می شود.

او افزود : این اعتبارات برای خرید مواد شوینده ، ضد عفونی کننده، و ملزومات کمک‌های اولیه بهداشتی در اختیار مدیران مدارس قرار می‌گیرد و اداره سلامت آموزش و پرورش مازندران بر نحوه هزینه‌کرد این اعتبار نظارت خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پروش مازندران گفت: ۲۲ میلیارد ریال نیز طی هفته گذشته به حساب مدارس استان واریز شد که بی‌سابقه بوده و بخش قابل توجهی از مشکلات مدارس مازندران با این سرانه سالانه رفع شده است.

سعدی پور با اشاره به اینکه سعی شده از تعطیلی مدارس برای آموزش فرهنگیان استفاده شود ، گفت : دوره هشت ساعته ضمن خدمت برای تمامی معلمان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۱۲ هزار فرهنگی مازندرانی در آن شرکت کرده اند.

او افزود : سایت اطلاع رسانی و کانال رسمی آموزش و پرورش مازندران به طور ۲۴ ساعته پیام های آموزشی را منتشر می‌سازند تا دانش‌آموزان، خانواده‌ها و تمامی معلمان استان از آن استفاده کنند.
انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.