داوری گفت: پس از خیابان ولیعصر ضدعفونی خیابان وحدت اسلامی و مولوی در دستور کار مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حاشیه طرح ضدعفونی و گند زدایی خیابان ولیعصر تا میدان تجریش گفت: طبق دستور ستاد مقابله با کرونا شهرداری تهران ضدعفونی معابر پر تردد پایتخت در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان‌اتش نشانی شهرداری تهران افزود: طرح ضدعفونی معبر خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن با حضور سازمان اتش نشانی، مدیریت پسماند و سازمان بوستان‌ها در حال انجام است تا بتوانیم در کنار هم این معبر را از آلودگی پاک کنیم.

داوری ادامه داد: ۱۰۰ گروه کار گند زدایی و ضد عفونی معبر خیابان ولیعصر را با دستگاه فوگر و پاشنده انجام می‌دهند و در کنار آن نیز از خودرو‌ها نیز بهره می‌بریم تا بتوانیم مواد ضد عفونی کننده را با سرعت و حجم بیشتر بر روی سطوح انتقال دهیم.

او بیان کرد: تا زمانی که ستاد مقابله با بحران اعلام کند طرح گند زدایی و ضد عفونی معابر ادامه دارد و معابر در حال بررسی است تا بر اساس حجم تردد کار ضد عفونی آن‌ها انجام شود.

مدیر عامل سازمان‌اتش نشانی شهرداری تهران افزود: طرح ضدعفونی و گند زدایی خیابان وحدت اسلامی و مولوی نیز در دستور کار معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار