فرماندار ملایر گفت: مبتلایان به کرونا در ملایر افزایشی نداشته است.

مبتلایان به کرونا در ملایر افزایشی نداشته استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  قدرت الله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس گفت: از ابتدای ورود بیماری در شهرستان ، ۳ مورد کرونا مثبت اعلام شده است که دو نفر با بهبود وضعیت از بیمارستان مرخص شده اند.

او  افزود: امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی و مواردی که پزشکان و متخصصان در کشور اعلام می‌کنند امیدوارم که هر چه سریع‌تر این بیماری ریشه کن شود.

فرماندار ملایر گفت: بنا بر دستورالعمل‌های کشوری از این هفته ساعات کار ادارات و دستگاه‌های دولتی به روال عادی برگشته است که باید رعایت شود.

ولدی ادامه داد: دستورات و پیگیری‌های خوب و مثبتی که دادستان عمومی و انقلاب ملایر در حوزه‌های مختلف صادر کرده‌اند بسیار مثمر ثمر بوده و در کنار آن همکاری و تعامل دستگاه اطلاعاتی، بسیج و نیروی انتظامی نیز وجود داشته است.

فرماندار ملایر تاکید کرد: فروشگاه‌ها و دیگر مکان‌های خصوصی که در آن تردد وجود دارد، نیاز به تعطیلی ندارند و باید از مواد بهداشتی استفاده کنند و برای مشتریان نیز تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

ولدی بیان کرد: بسیاری از کسبه و اصناف از گذشته همراه و همدل مردم بوده‌اند و ما هم با محتکران در هر حوزه‌ای به ویژه در این شرایط با حوزه بهداشت عمومی برخورد قانونی و به موقع را داریم.

او گفت: بر اساس دستورالعمل‌های کشوری مرخصی همه مدیران تا اطلاع ثانوی لغو شده که در شهرستان ملایر نیز این دستورالعمل باید رعایت شود.

ولدی بیان کرد: ستاد‌های اسکان شهرستان امسال فعالیتی نخواهند داشت و پذیرای مهمانان و گردشگران در شهرستان نیستیم.

 فرماندار ملایر با بیان اینکه تمام اماکن گردشگری و موزه‌های شهرستان نیز تعطیل هستند افزود: در ورودی شهر ملایر با همکاری کارشناسان فرمانداری، شبکه بهداشت، بسیج، نیروی انتظامی و هلال احمر، کنترل‌های لازم هنگام ورود مهمانان به ملایر انجام می‌شود و افراد مورد راستی آزمایی قرار می‌گیرند.

ولدی با اشاره به اینکه سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و به کسی هم اجازه نخواهیم داد که امنیت و سلامت مردم را به خطر بیاندازد افزود: روز پنجشنبه و جمعه آخر سال نیز ممنوعیت حضور افراد در تمام آرامستان‌های ملایر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.