سخنگوی دولت با انتشار پستی در صفحه توییتر خود عقایدش در رابطه با تاثیر ویروس کرونا را با کاربران فضای مجازی در میان گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی علی ربیعی سخنگوی دولت، با انتشار پستی در صفحه توییتر خود عقایدش در رابطه با تاثیر ویروس کرونا را با کاربران فضای مجازی در میان گذاشت. وی اظهار کرد که کرونا نحوه برخورد و ارتباطات را تغییر داده است و در ادامه برای تمامی افراد آرزوی سلامتی کرد.

متن نوشته شده در حساب کاربری توئیتر علی ربیعی چنین است:

" کرونا فقط یک ویروس علیه جان انسان‌ها نیست بلکه بر سبک،شیوه زندگی و برداشت‌های انسان از جهان اثر گذار خواهد بود. می‌توان پیش‌بینی کرد کرونا بخشی از فرهنگ، مانسک، هنجارهای نهادینه شده، حتی بروز عواطف را متاثر خواهد کرد.

امسال ایام نوروزی، حتی روز پدر حال و هوای دیگری دارد. پدران و مادرانی در خانه سالمندان در همین گوشه کناره‌ها، تنهایی عمیق‌تری را احساس می‌کنند. روز پدر را به همه پدران و مادران ایرانی، زنان سرپرست خانوار، جوانان و کودکان که فردا یا پس فردا طعم پدری را می‌چشند تبریک می‌گویم.

از خدای مهربان می‌خواهم همه انسان‌های روی زمین، تمام هم‌میهنان وهمه آن‌ها که دوستشان داریم در سایه‌سار جاری عظمتش. به سلامت دارد و از شر همه بدی‌ها در امان ".

در ادامه پست منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

توئیت سخنگوی کشور در رابطه با تاثیرات کرونا


بیشتر بخوانید: سیاست‌های دوگانه بی‌بی‌سی اینبار با خبر ابتلای مسئولان ایتالیایی به کرونا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
از سایت محترم باشگاه خواهشمند است به مسئولان تولید برنامه های صدا و سیما این نکته مهم را یادآوری کنید که : برای اینکه مردم کرونا را جدی بگیرند و به مسافرت نروند . دوران کمون این ویروس را به آنها یاد آوری کنید. اگر مردم و ایران را دوست دارید. اصلا بگویید معنی دوران کمون و نهفتگی ویروس چیست. و چه اتفاقی می افتد .طی برنامه های کوتاه و اینفوگرافی به مخاطبین بگویید مهمترین فاکتور شیوع که ویروس از آن بهره میبرد همین نهفتگی 14 روزه است .تا مردم کرونا را جدی گرفته و به سفر نروند و در خانه هاشان بمانند. تا مردم جدی نگیرند چرخه انتقال قطع نخواهد شد. و خدای نکرده تبدیل به فاجعه خواهد شد.. سر چشمه شاید گرفتن به بیل/ چو پرشد نشاید گذشتن به پیل
آخرین اخبار