فرماندار بهمئی گفت: ایستگاه تب سنجی و غربالگری کرونا در ورودی شهرستان بهمئی برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،حکمت اله سنایی فرماندار بهمئی با اشاره به ضرورت خود مراقبتی گفت: در اجرای مصوبات ستاد پیشگیری کرونا و دستورات مقامات استانی، ایستگاه غربالگری و تب سنجی در ورودی شهرستان برپا شد.
 
 سنایی افزود: توصیه پزشکان و ستاد مرکزی مبارزه با این ویروس، پیشگیری و مراقبت فردی است که انتظار داریم همشهریان در خانه بمانند و از حضور در خیابان‌ها و اماکن عمومی بطور جد خودداری کنند.

او بیان کرد: تا امروز ادارات و معابر عمومی به صورت روزانه ضدعفونی شده و در ادامه نیز تا رسیدن به شرایط عادی و سفید، این اقدام ادامه دارد.

سنایی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا ویروس، تمامی اماکن تفریحی و زیارتی شهرستان تعطیل شده و نیروی انتظامی در ورودی شهرستان حضور کسانی را که به قصد تفریح به شهرستان سفر می‌کنند مانع می‌شود.

محمدرضا حسینی شهردار بوستان هم گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، قرار گرفتن شهر بوستان درحاشیه جاده ترانزیتی وعبور ومرور مسافران وگردشگران این شهرداری  باهدف پیشگیری وجلوگیری از انتشارویروس کرونا درشهر بوستان، به گندزدایی وضدعفونی خیابان‌های اصلی وفرعی وکوچه‌ها ومعابر ودرب منازل ومغازه‌ها اقدام کرده است.

حسینی افزود: این کاربه تنهایی از عهده شهرداری خارج بود ومردم به صورت خودجوش با شهرداری بوستان همکاری کردند.

در راستای مبارزه وپیشگیری ازویروس کرونا معابر ومکان‌های عمومی روستای صالحان از توابع چیتاب هم در چهار نوبت گندزدائی وضدعفونی شد.

هادی منتظری دهیار این روستا با قدردانی از همکاری سپاه پاسداران برای دراختیارقرار دادن محلول ضدعفونی به دهیاری روستا گفت:با همکاری سرهنگ حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه استان درچهار نوبت خیابانها ومعابر و مکان‌های عمومی روستا درمقابله احتمالی باشیوع ویروس کروناگندزدایی و ضدعفونی شد.

فرماندار شهرستان لنده هم گفت: با هدف غربالگری و شناسایی افراد مبتلا به کرونا اکیپ بهداشت و درمان لنده با استقرار در ورودی این شهر از مسافران تست غربالگری انجام می‌شود.

سید خدادوست موسوی افزود:با برگزاری جلسات متعدد با نهاد‌ها و ادارات مقرر شد تمام مکان‌های عمومی و خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر به صورت روزانه ضد عفونی شوند.

به همت مرکز بهداشتی و درمانی، همکاری شورا و دهیاری جاورده، شهرداری قلعه ریسی و بخشداری چاروسا معابر و خیابان‌های جاورده هم برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شد.

محمد رسول برزگر مسئول مرکز بهداشتی درمانی جاورده گفت: به همین منظور کادر مرکز بهداشتی و درمانی، خانه‌های بهداشت دهستان در قالب تیم‌های دو نفره و سه نفره کارآموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس را به صورت چهره به چهره و خانه به خانه در این منطقه در حال انجام است.
 
 
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.