فرماندار و رئیس قرارگاه هماهنگی مقابله با بیماری کورنا دشت آزادگان با صدور پیامی اعلام کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا از پذیرش مهمان نوروزی معذوریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اعضای قرارگاه هماهنگی مقابله با بیماری کرونا ویروس، محدودیت‌هایی را برای پذیرش مسافران به شهرستان دشت آزادگان اعلام کردند.

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه هماهنگی مقابله با بیماری کرونا دشت آزادگان در پیامی ضمن عذر خواهی و پوزش از پذیرش مهمانان نوروزی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از تمامی هموطنان می‌خواهیم به هشدار‌های مسئولان بهداشتی کشور توجه نموده و در خانه‌های خود بمانند.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

به استحضار کلیه هموطنان، مسافرین و گردشگران عزیز می‌رساند، مهمان نوازی جزء لاینفک فرهنگ و رسومات مردم دشت آزادگان بوده و هستند، ضمن پوزش و عذرخواهی به پیشگاه کلیه مهمانان و مسافران نوروزی، نظر به شیوع گسترده بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم توجه به توصیه‌های ایمنی و پیشگیری و به جهت ارج نهادن به سلامت هموطنان عزیز و عمل به توصیه‌های بهداشتی و پزشکی و امنیتی و براساس تصمیمات گرفته، در ایام تعطیلات نوروزی پیش رو، این شهرستان و شهروندان از پذیرش میهمانان نوروزی معذور بوده و اقامتگاه‌های دولتی (مهمانسرا‌ها، مدارس، کمپ‌ها و ورزشگاه ها) و خانه‌های استیجاری در شهرستان برای پذیرش میهمانان پیش بینی نشده است.

ضمن عذرخواهی از محضر همه میهمانان محترم استدعا دارد از سفر‌های نوروزی به این خطه خودداری فرمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار