به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست گفت انعطاف پذیری و در دسترس بودن را از دیگر شاخصهای کلیدی کیفیت به شمار آورد و گفت: گستردگی و تنوع خدمات و انتظارات مشتریان از ویژگیهای اصلی کسب و کارهای پلتفرمی است که مفهوم جدیدی از کیفیت را در دنیای پیش رو تعریف میکند.
او تصریح کرد: در ارائه خدمات نوین با رویکرد پلتفرمی نظیر خدماتی که در سکوی تجارت الکترونیک پست تعریف شده است، این مشتریان هستند که با استفاده از امکانات سکو، به ارائه و دریافت خدمات میپردازند.
به گفته او، کیفیت ارائه خدمات، متاثر از عملکرد شرکت ملی پست و ارائه دهندگان خدمت در سکو خواهد بود. این امر نظارت و کنترل کیفیت خدمات ارائه شده در سکو از طرفهای سوم (کسب و کارهایی که در بستر پست، خدمات ارائه میدهند) را برای شرکت ملی پست ضروری میسازد چرا که مشتری نهایی همزمان خدمات و محصولات طرف سوم ارائه کننده و شرکت ملّی پست را تجربه میکند.
قادری افزود: تدوین قواعد و تعیین استانداردهای روشن برای ارائهی خدمات در سکوی تجارت الکترونیک پست و پایش و کنترل مستمر آنها از ضروریترین اقداماتی است که شرکت ملّی پست باید برای ارتقای کیفیت خدمات در کسب و کار پلتفرمی خود انجام دهد.
عضو هیئت مدیره ادامه داد: با هر تعریفی که از موضوع کیفیت داشته باشیم، جنبهی مشتری و سطح انتظار او از خدمات، کاملاً پررنگ است. مدیریت و کنترل کیفیت در کسب و کارهای خطی سنتی قواعد و روشهای روشنی دارد که شرکت ملی پست در ارائه خدمات جابجایی خود، اهتمام ویژهای در آن داشته است.
انتهای پیام/