استاندار فارس با اشاره به رفع کمبود‌های اقلام بهداشتی، گفت: بازار فارس در شرایط مطلوبی قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت آله رحیمی استاندار فارس در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس با اشاره به رفع کمبود‌های اقلام بهداشتی گفت: سختی‌های زیادی در این زمینه داشتیم و رایزنی‌های مختلفی برای رفع این مشکلات انجام شد و این بیماری آرامش مردم را به مخاطره انداخته که از دشمنی عوامل داخلی و خارجی نشات می‌گیرد.

او افزود: برخی با عناد با مردم سعی در افزایش تنش در این خصوص دارند و ما انتظار داریم تا دستگا‌های قضایی در برخورد با این قاطعانه عمل کنند.

استاندار فارس تصریح کرد‌: مساعدت با اصناف مشکل دار و کارگران آن باید در اولویت باشد و ما در قیاس با استان‌های دیگر از وضعیت مناسبی برخوردار هستیم که نشان دهنده حرکت نزولی است.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه هنوز به پیک اصلی این بیماری نرسیده ایم همراهی با مجموعه مدیریتی را خواستار شد و گفت: حداقل کار آرامش دادن به مردم با بیان است.

او تجهیز کارکنان به اقلام بهداشتی و آموزش‌های لازم را از جمله ضروریات کاری برای کاهش ابتلا دانست و افزود: بازار در شرایط مطلوبی قرار دارد که نشانگر همراهی اصناف است، اما همچنان با احتکار کنندگان برخورد لازم انجام خواهد گرفت.

استاندار فارس با اشاره به درخواست برخی مبنی بر قرنطینه کردن گفت: مبادی ورودی فارس در حال کنترل است و در صورت دستور ستاد ملی این اقدام عملی است و امیدورایم تا با همراهی همه موفق به شکست این ویروس شویم.
این جلسه با ارائه گزارش اصناف و بررسی وضعیت بازار پایان یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار