اگر به تعبیر خواب‌های خود علاقه دارید با ما در این مطلب همراه شوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب ما شب ها خواب هایی می بینیم که هنگام صبح و بیداری بسیار فکرمان مشغول معنای نهفته در آن می شود تا از تعبیر آن سردربیاوریم. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید پیشنهاد می کنیم  با بسته تعبیر خواب ما همراه شوید.


تعبیرخواب لاستیک

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعی تهرانی

لاستيک غير از (تاير) اتومبيل است. البته تاير را هم از لاستيک درست مي کنند اما لاستيک در اينجا به معني جنس لاستيک است که ماده اي است نرم و پر مصرف. لاستيک در خواب هاي ما نشان دهنده نرمش و ملايمت و قابليت انعطاف شديد است.

تعبیر خواب؛ لاستیک و لیمو تا جوهر و جادو


تعبیر خواب لاک پشت

تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق

ديدن لاك پشت در خواب برسه وجه است.

اول: مردي عالم. دوم: مردي زاهد. سوم: مردي صناع.

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

اگر در خواب بيند لاك پشت داشت يا در خانه آمد، دليل است او را با زاهدي صحبت افتد. اگر بيند گوشت لاك پشت خورد، دليل است به قدر آن علم آموزد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعي تهراني

لاک پشت زن يا مردي است پير و کهن سال. پر حوصله و بسيار موقر و سنگين، صبور و آرام که پند مي دهد و خير و صلاح انسان ها را مي خواهد. اگر در خواب ببينيد که لاک پشتي داريد که مربوط به شماست، مثلا در باغ يا ملک شما زندگي مي کند نشان آن است که به صبر و حوصله نياز داريد.ضمير و درونتان شما را به صبر و حوصله و بردباري دعوت مي کند و اين دعوت را با نشان دادن لاک پشت به شما مي رساند. همين طور ممکن است پيري کهن سال و با تجربه در مسير ِقرار بگيردکه همين دعوت را بکندو شما را پند بدهد و راهنمائي کند. اگر در خواب ببينيد بر لاک پشتي نشسته ايد به يک سفر دور مي رويد يا در دريا مسافرت خواهيد کرد که اين سفر شما بسيار طولاني خواهد بود. اگر در خواب ببينيد گوشت لاک پشت مي خوريد عمرتان طولاني خواهد بود يا ميراثي به شما مي رسد که صاحب آن پول و ثروت در دياري بعيد مي زيسته و اکنون هم آن مرده ريگ در فاصله اي دور قرار دارد.

تعبیر خواب؛ لاستیک و لیمو تا جوهر و جادو


تعبیر خواب لیمو

تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين

ديدن ليمو درخواب، دليل بيماري است و در ديدن آن خيري نباشد.

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعی تهرانی

ديدن و خوردن، خريدن،گرفتن و داشتن ليموترش در خواب به هيچ وجه خوب نيست لذا درباره آن سخن نمي گوئيم اما ليموي شيرين. چون رنگ زرد دارد از نظر معبران اسلامي خوب تشخيص داده نشده. اگر در خواب ببينيد ليموئي پوست کنده مي خوريد و طعم شيرين آن را مي چشيد بعد از يک دوره ناراحتي به نعمت و کامروائي مي رسيد زيرا ليمو بخصوص شيريني آن کام و کامروائي است و صحت و سلامت مي آورد. اگر ليموي شيرين پوست کنده کسي به شما بدهد لذتي باد آورده نصيب شما مي شود . لذتي که انتظارش را نداشته ايد و کام شما شيرين مي شود. همين تعبيراست اگر شما ليموي شيرين پوست بکنيد و به ديگري بدهيد. دادن ليموي پوست نکنده ابراز محبت تلاقي نمي شود

تعبیر خواب؛ لاستیک و لیمو تا جوهر و جادو


تعبیرخواب جادو

تعبير خواب به روايت منوچهر مطيعی تهرانی

چنان چه در خواب جادو و جادو گر ببينيد با توجه به باور و ناباوري خودتان مي توانيد تعبير آن را بيابيد. ما به طور کلي براي جادو گران قيافه اي زشت و کريه قائليم. اين جماعت چون فعل باطل دارند نمي توانند چهره اي روحاني و آسماني و فرشته سان داشته باشند پس ديدن جادوگران در خواب ميمون نيست و بيننده خواب در فرداي بيداري بهتر است صدقه بدهد.


تعبیر خواب جوهر

تعبير خواب جوهر به روايت آنلی بیتون

۱ـ اگر خواب ببینید جوهر بر لباس کسی پاشیده می شود ، علامت آن است که شک و حسد و حقارت دیگران ، به شما آسیب وارد می کند .
۲ـ اگر دختری درخواب جوهر ببیند ، علامت آن است که فریب کسی را خواهد خورد .
۳ـ اگر در خواب انگشتان خود را جوهری ببینید ، نشانه آن است که با حسادت می کوشید به دیگری صدمه بزنید .
اما اگر جوهر قرمز باشد ، نشانه آن است که اتفاق بسیار بدی برای شما رخ خواهد داد .
۴ـ اگر خواب ببینید قلم خود را جوهر می کنید ، نشانه آن است که با افرادی شرور دوست می شوید و به کاری پست و نادرست تن می دهید .
۵ـ دیدن شیشه های جوهر در خواب ، نشانه داشتن علایقی بیهوده است .

تعبیر خواب؛ لاستیک و لیمو تا جوهر و جادو

منبع: بیتوته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.