رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه از کشف ۳۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک باتلاش ماموران و در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،منوچهر رضایی فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت : شب گذشته خودرویی پارک شده در کنار سد تنگ حمام سرپل‌ذهاب، در اثر سهل‌انگاری تک سرنشین آن به داخل آب سد سقوط می‌کند.

او گفت : در پی اعلام خبر یک حادثه به پلیس ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه دشت‌ذهاب در محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: در این حادثه افرادی برای تفریح در کنار سد تنگ حمام حضور می‌یابند که شب گذشته خودروی پارک شده آن‌ها درکنار سد در اثر سهل‌انگاری تک سرنشین آن به داخل آب سد سقوط می‌کند.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب افزود: متاسفانه تا رسیدن نیرو‌های امدادی و افراد بومی به کنار سد، تک‌سرنشین خودرو که یک دختر جوان بود بر اثر خفگی در آب جان خود را از دست می‌دهد

کشف ۳ تن چوب قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۳ تن چوب قاچاق با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

حسین براری گفت: ماموران انتظامی ماهیدشت حین گشتزنی به یک کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در جریان بازرسی از این کامیون، ۳ تن چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۲۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

 براری از دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد

فعالیت ۲ قاچاقچی که در حوزه تهیه و توزیع تریاک

علیرضا دلیری رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از اطلاع از فعالیت ۲ قاچاقچی که در حوزه تهیه و توزیع تریاک فعالیت داشتند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت : در همین راستا، ماموران پس از شناسایی قاچاقچیان موادمخدر و کسب مجوز قضایی در عملیات‌هایی جداگانه نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

 دلیری گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، ۳۰ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از معرفی قاچاقچیان دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او از رشد ۱۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 دلیری گفت: شهروندان می‌توانند اخبار خود در خصوص فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر و عاملان توزیع و خرده فروشان را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس گزارش کنند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.