سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از تعطیلی و ممنوعیت بازدید از کلیه اماکن تاریخی و موزه‌های سطح استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

اسماعیل مریوانی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و به منظور حفظ سلامت هموطنان، تمامی موزه‌ها و بنا‌های تاریخی سطح استان تعطیل و بازدید گردشگران از این اماکن ممنوع می‌باشد.

او ادامه داد: مجموعه‌های موزه مردم شناسی خانه کٌرد، موزه سنندج، تپه باستانی زیویه، غار کرفتو و دیگر آثار تاریخی که به عنوان مهمترین مقاصد گردشگری استان کردستان در طول سال و به ویژه در ایام نوروز و تعطیلات تابستانی همواره پذیرای گردشگران و مهمانان زیادی از سراسر کشور بوده اند، هم اکنون به دلیل وجود بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری با دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین مصوبه شورای تامین شهرستان سنندج، تعطیل شدند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه در ورودی‌های استان تردد کلیه مسافران کنترل می‌شوند، افزود: ضمن آرزوی سلامتی برای همگان، ازتمامی هموطنان عزیز تقاضا دارم از سفر به استان کردستان خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.