فرماندار شادگان گفت: تالاب بین‌المللی شادگان تا پایان بحران کرونا در کشور به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری مهمان نوروزی و گردشگر نمی‌پذیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید حاجیان فرماندار شادگان چهارشنبه در ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری کرونا ویروس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور ورود گردشگر و میهمان نوروزی به شادگان ممنوع است و از ورود گردشگران به تالاب بین‌المللی شادگان نیز تا پایان بحران کرونا در کشور جلوگیری می‌شود.

او بیان کرد: از امروز نیز با استقرار نیروی انتظامی در ورودی‌های شهر شادگان از ورود گردشگر و مسافر به این شهرستان جلوگیری می‌شود، همچنین هر فردی که قصد ورود به شهرستان شادگان را داشته باشد در ورودی‌های شهر پایش و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان شهید معرفی شادگان انتقال می‌یابد.

حاجیان اظهار داشت: شهرداری شادگان و دهیاری‌ها روزانه شست‌وشو و ضدعفونی اتوبوس‌های شهری، تجهیزات پسماند، بوستان‌ها، ترمینال، میدان میوه‌وتره‌بار، مبلمان شهری و معابر اصلی شهر و روستا‌ها را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: مرحله اول ضدعفونی گسترده معابر پر تردد شهری یکشنبه هفته گذشته و مرحله دوم آن نیز با نظارت دانشکده علوم پزشکی آبادان چهارشنبه با دقت در حال انجام است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری برای ضدعفونی و شست‌وشوی مراکز مختلف با نظارت مرکز بهداشت در حال انجام است، اما بیشترین تاثیر جلوگیری از شیوع این ویروس رعایت فرهنگ شهروندی مناسب و تردد نکردن غیرضروری شهروندان است.

سعید حاجیان با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت کامل بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه، بهترین راهکار برای مقابله با کرونا است که همه شهروندان باید برای مهار این بیماری، دستورالعمل‌های کارشناسان را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.