مهم‌ترین حوادث امروز ۲۲ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۲ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف گردوی قاچاق ۵ میلیاردی در فارس

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان فارس از توقیف گردوی قاچاق ۵ میلیاردی خبر داد.

سرهنگ ابراهیم یگانه سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان فارس گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی استان، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: مأموران انتظامی به محور مورد نظر اعزام و پس از گشت زنی و کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری، کامیون مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ هزار کیلوگرم گردوی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

یگانه با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، گفت: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازورن از توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازورن گفت: ماموران پاسگاه پل آبگینه مطلع شدند یک دستگاه کامیون حامل مقادیری سوخت قاچاق در یکی از محور‌های مواصلاتی در حال تردد است.

او با بیان اینکه ماموران بلافاصله به محل اعلامی اعزام و پس از شناسایی، کامیون مورد نظر را توقیف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازورن گفت: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرمجاز از سوی افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی با همکاری یگان‌های انتظامی سه دستگاه موتور سیکلت قاچاق و بدون مجوز را توقیف کردند.

او ادامه داد: ارزش ریالی وسایط نقلیه توقیفی برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه طرح برخورد با قاچاق کالا و دارندگان موتورسیکلت‌های غیر مجاز در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در طول شبانه روز هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری ۲ سارق با ۲۵ فقره سرقت در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد از بازداشت ۲ سارق با ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی در فیروزآباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و به دست آوردن سرنخ، ۲ متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره سرقت قطعات خودرو، درون خودرو و اماکن خصوصی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف گاوهای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از کشف گاو‌های قاچاق در ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران یگان امداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قائمیه به نورآباد به یک دستگاه وانت نیسان باری مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این خودرو حامل ۴ راس گاو فاقد مجوز حمل به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون ریال است.
فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار