فرماندار بندر ماهشهر از مهمانان نوروزی و گردشگران خواست به منظور کنترل بیماری ویروس کرونا به این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر گفت: با همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه کادر پزشکی و درمانی شهرستان توانستیم با اتخاذ تمهیدات لازم روند مقابله با ویروس کرونا را در ابتدای شیوع آن به دست گرفته و همچنان نیز این روند تا پایان رفع این مشکل و غلبه بر آن ادامه خواهد داشت.

او مهم‌ترین برنامه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان را در روز‌های پایانی سال و عید نوروز در شهرستان بندرماهشهر خدمات ندادن مراکز گردشگری همچون هتل‌ها، مهمانسراها، مدارس، پارک‌ها و سوئیت‌های اجاره‌ای به مسافران و گردشگران عنوان و اظهار کرد: امیدواریم با اتخاذ این تمهیدات شاهد کاهش و یا حضور نیافتن مسافران و گردشگران در سطح این شهرستان خواهیم بود.

بیرانوند بیان داشت: جلوگیری از تردد خودرو‌های حامل کالا‌های ته لنجی صادر شده تا بیش از پیش وضعیت مبادی ورودی شهرستان را کنترل نموده و از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.