فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: طرح ویژه نظارت بر اصناف و خرید و فروش ضایعات به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان ایوان اجرا شد.

طرح ویژه نظارت بر اصناف خرید و فروش ضایعات به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در ایوان

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت : به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا طرح نظارت بر اصناف خرید و فروش ضایعات به صورت ویژه در دستور کار دادستان عمومی و انقلاب ایوان و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود : در اجرای این طرح، ۸ واحد صنفی از اماکن خرید و فروش ضایعات که موازین بهداشتی را رعایت نکرده بودند و به جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با هماهنگی دادستانی و همکاری شبکه بهداشت، پلمپ شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای همین طرح یک واحد قصابی، یک واحد بازار یابی و ۲ واحد قلیان سرا به دلیل عدم رعایت بهداشت و تهدید سلامت عمومی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان یادآور شد: این طرح در آینده نیز ادامه دارد و با صنوفی که سلامت شهروندان و جامعه را تهدید کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.