رئیس اتاق اصناف تایباد گفت: ساعات کاری کلیه واحد‌های صنفی از ۸ صبح لغایت ۶ عصر خواهد بود و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل‌ها با متخلفین با دستور مراجع قضایی برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سید کاظم سیدالحسینی رئیس اتاق اصناف تایباد و نماینده اصناف خراسان رضوی در اتاق اصناف ایران در جلسه ای با حضور ریاست اداره صمت، اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی با بیان اینکه این جلسه جهت مدیریت بازار در شرایط حساس مقابله با شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است، گفت: ساعات کاری کلیه واحد‌های صنفی  از ۸ صبح لغایت ۶ عصر خواهد بود و در صورت عدم رعایت این دستورالعمل‌ها با متخلفین با دستور مراجع قضایی برخورد قانونی می شود.
 
او ادامه داد: کافی شاپ ها، گیم نت‌ها و بازی‌های رایانه‌ای، تالار‌ها و آرایشگران زنانه  به طور کل تعطیل شده اند و همچنین دیگر صنوف با کاهش ساعات کاری آنان در این جلسه موافقت شد.
 
رئیس اتاق اصناف تایباد گفت: واحد‌های صنفی نانوایی مطابق با ساعات کار مورد تایید اتحادیه و با رعایت نکات بهداشتی فعالیت خود را طبق روال عادی ادامه خواهند داد.

سیدالحسینی افزود: واحد‌های صنفی خواربارفروشان، متصدیان سوپر مارکت، میوه فروش، مواد پروتئینی اعم از مرغ و ماهی و قصابان، عطاری، قنادان، اغذیه و فست فود، جگرکی‌ها و رستوران‌ها با رعایت کلیه موازین بهداشتی از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب خواهد بود.

او با اشاره به ساعات کاری آرایشگاه های مردانه در این شهرستان، تصریح کرد: روال کاری آن‌ها ضمن رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع در واحد صنفی، صرفا پذیرش با وقت قبلی از ساعت ۸ صبح لغایت ۶ عصر خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف تایباد گفت: با توجه به وضعیت حساس فعلی هر واحد صنفی به جزء نانوایی‌ها و واحد‌های صنفی ضروری جهت رعایت مسائل بهداشتی اقدام به تعطیلی کنند، مشمول تعطیلی غیرمجاز مدنظر در قانون نظام صنفی نخواهد بود.
 
انتهای پیام//ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.