فرماندار درگز گفت: با توجه به پاک بودن درگز از لحاظ شیوع کرونا از صبح امروز، ورود هر گونه پلاک غیر بومی به درگز ممنوع اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی فراهی فرماندار درگز گفت: همچنین از امروز تردد اتوبوس‌های مسافربری و سواری‌های کرایه در محور درگز قوچان ممنوع بوده و عوامل پلیس راهور و راهداری مستقر در تیوان در صورت مشاهده خودرو‌های حامل مسافر با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

او ادامه داد: در داخل شهرستان هم برای جلوگیری از اجتماعات مردمی، ساعات کار اصناف مختلف شهرستان تغییر کرده است به‌نحوی‌که از چند روز گذشته تمام واحد‌های گیم نت، کافی‌شاپ، فست فود، پرنده فروشی، کافه سنتی و ماهی قرمز فروشی تعطیل شد.

فرماندار درگز گفت: علاوه بر موارد ذکرشده سایر اصناف باید فعالیت خود را از ساعت ۱۴ به بعد تعطیل کرده و فقط واحد‌هایی که با ارزاق عمومی مردم (همچون لبنیاتی، قصابی و میوه‌فروشی) در ارتباط هستند اجازه دارند تا ساعت ۱۸ هرروز فعالیت داشته باشند.

فراهی ادامه داد: از تمامی مسافران، گردشگران و صاحبان پلاک‌های غیربومی خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی به این شهر سفر نکنند؛ زیراکه علاوه بر محدودیت تردد در گردنه تیوان، هیچ‌یک از واحد‌های شهرستان به آن‌ها هیچ‌گونه خدماتی ارائه نخواهند داد و همین امر سبب سرگردان شدن مسافران خواهد شد.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۱۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
خب حالا خیالتون راحت شد که کرونا به درگز هم رسید
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۱۸:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
دستتون درد نکنه، مچکر