مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره کلیپ جنجالی خانم معلمی که با لهجه تدریس می‌کرد، توضیح داد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی است در فضای مجازی کلیپی از یک خانم که با لهجه‌ای  شیرین مشغول تدریس آنلاین است، با چاشنی طنز دست به دست می‌شود و گاه این نگاه طنزآمیز فداکاری که در پشت پرده این ماجرا وجود دارد، به حاشیه رانده است؛ در همین مورد  نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خصوص خانم «صفایی» معلم خوشنام و شیرین زبان آستارایی اظهار کرد: این معلم وظیفه شناس با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی؛ با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیزی همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست و آموزش و پرورش استان همواره از زحمات و تلاش‌های معلمان استان به ویژه خانم صفایی تقدیر و تشکر کرد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان جزییاتی پیرامون سوابق آشنایی خود با خانواده و شخص این همکار خوشنام و صدیق گفت: خانم صفایی که خود نیز فرزند یکی از فرهنگیان خوشنام آستارایی هستند؛ بعد از ۳۰ سال تدریس در مدارس دولتی، اکنون برای هفدهمین سال متوالی است که راضی به دور ماندن از کسوت شریف معلمی نشده و همچنان به عنوان معلم پایه ششم دریکی از مدارس غیردولتی شهر آستارا مشغول خدمت است.

جهان آرای ادامه داد: ایشان همچنان در این کسوت مشغول تداوم خدمت هستند و ما و همه همکارانمان با نهایت افتخار از وجود ایشان در کلاس‌های درس بهره‌مند هستیم.

او افزود: فرهنگیان و مردم این شهر خاطرات بسیاری از تدریس منحصربفرد و خلق نیکوی خانم صفایی دارند و تعداد زیاد تقدیرنامه‌هایی که وی چه در دوران خدمت رسمی و چه در دوران بازنشستگی دریافت کرده (از جمله انتخاب ایشان به عنوان یکی از معلمان نمونه شهرستان آستارا در سال گذشته تحصیلی) گویای میزان کارآمدی و حسن سلوک ایشان در کسوت معلمی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
آفرین براین معلم وظیفه شناس و با محبت .ولی باید همه ما قدر همچین معلمانی را بدانیم ‌.همین معلمین هستند که دکتر وپرستارومهندس تربیت می کنند و تحویل جامعه می دهند .باید بوسه بر دستان معلمان زد .به قول شاعر قدر استاد نکو دانستن حیف استاد به من یاد نداد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
سلام و درود بر این چنین افراد دلسوز و مهربان . و چه حقیر و سبک مغز هستند عده ای که بدون فکر فقط مسخره کردن را بلدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
عزییییییییزم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
من قصدم بی‌احترامی نیست و باید دستای همچین معلمی رو بوسید ولی ولی ولی بنظرم بهتر نیست بجای بکار گیری بازنشسته‌ها، نیروی کار جوان استخدام کنن تا آمار بیکاری و طبعات ناشی از بیکاری بیاد پایین؟؟؟ آیا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بی نشان
۲۳:۱۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
درود برشرفت...........
Iran (Islamic Republic of)
خندون
۰۹:۴۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
مرگ بر کرونا مرگ بر کرونا مرگ بر کرونا مرگ بر کرونا
Iran (Islamic Republic of)
عباس حسنی
۲۲:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شرف این معلم وظیفه شناس.بوسه بردستان چنین کسانی که همچون مادری فداکار که در این ایام زحمت میکشند تا دانش افزایی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
محقق
۲۱:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
ممنونم از درک شما می بوسیم دستان این معلم وظیفه شناس را
آخرین اخبار