رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از تبادل دانشجو با کشور عراق و همچنین توسعه مدارس سما و مهارتی در سال ۹۹ خبر داد.

تبادل دانشجو با عراق در دستور کار واحد ایلام قرار دارد

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت : خروج استان از زیاندهی ، مدیریت اقتصادی و عادلانه هیت علمی یکی از مهمترین برنامه‌های واحد ایلام در سال ۹۹ است.
او افزود : همچنین به دنبال این هستیم تا برنامه‌هایی را برای درآمدزایی توسط اساتید و کارکنان با راهکار‌های تشویقی و تنبیهی اجرا کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد استان ایلام با بیان این که اجرای طرح هیئت علمی الف و ب و پیگیری رکود اساتید نیز در دست اجرا است گفت : افتتاح پروژه‌های درآمد زایی و اقتصادی و دانش بنیان و سرای نوآوری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

میرزایی حیدری با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در سال ۹۸ گفت : امسال پروژه‌های کارخانه آب معدنی واحد ایوان و زائر سرای مهران با سرمایه گذاری استان تهران و برنامه بکارگیری نیرو‌های مازاد در این پروژه‌ها استارت زده شد. همچنین طرح‌های برون دانشگاهی، آموزش‌های های کوتاه مدت، مرکز رشد و دانش بنیان را نیز اجرا کردیم.
او با بیان این که راه اندازی سرای نوآوری در دانشگاه با کمک بلاعوض ۵ میلیارد ریال از طرف معاونت علمی ریاست جمهوری با حضور دکتر ستاری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام از مهمترین اقدامات امسال بود اضافه کرد: همچنین از نیرو‌های جوان متعهد و متخصص انقلابی نخبه دانشگاه آزاد اسلامی استان در مدیریت‌های استان در راستای اجرایی شدن گام دوم انقلاب نیز به کارگیری شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.