فرمانده انتظامی تربت جام گفت: کشف پرونده‌های سرقت در این شهرستان ۹۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره به تعدد، تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتطامی در مسیر تامین، حفظ و توسعه امنیت و آرامش فردی و احتماعی، گفت: پیشگیری از وقوع سرقت و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه و سلب تحرک از سارقان یکی از اولویت‌های مهم ماموریتی پلیس است.

او با بیان اینکه وقوع سرقت احساس امنیت را در مردم کاهش داده و تهدیدی جدی برای سلامت و شور و نشاط اجتماعی است، ادامه داد: اقدامات حوزه پیشگیری ازسرقت باید اثربخش، نتیجه محور، هدفمند و با محوریت مشارکت اجتماعی و احساس مسئولیت جمعی باشد.

فرمانده انتظامی تربت جام گفت:کاربردی کردن هشدار‌های انتظامی و توسعه آموزش‌های همگانی حوزه پیشگیری از سرقت مورد تاکید قرار دارد و پلیس تربت جام در این رابطه اساس مسئولیت و همت مضاعف داشته و اقدامات خود را روی توسعه‌ی برنامه‌های پیشگیرانه، آموزشی و فرهنگی متمرکز کرده است.

سرهنگ قهستانی افزود: کشف پرونده‌های سرقت ۹۶ درصدی افزایش داشته همچنین طبق آمار‌ها دستگیری سارقان از ابتدای امسال تا به امروز با ۴۵ درصد رشد همراه بوده است.

او تصزیح کرد: خوشبختانه با تخصصی کردن اقدامات، بهره مندی از دانش روز، استفاده اثربخش از تجهیزات و از همه مهمتر تجارب کارکنان انتظامی آمار کشف پرونده‌های سرقت روند صعودی دارد.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.