جدول پرطرفدارترین‌های این هفته میزبان سه گوشی جدید در گزینه‌های برتر خود است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۶ اسفند)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار تلفن‌های همراه از محبوب‌ترین حوزه‌ها در دنیا است. افراد در زمان انتشار یک گوشی جدید به سرعت از اطلاعات و جزئیات آن با خبر می‌شوند تا بتوانند برترین تلفن‌ همراه مناسب خود را انتخاب کنند. در این بین اشخاصی نیز وجود دارند که با وفاداری خود سعی می‌کنند به رقابت شرکت مورد پسندشان با دیگر رقبا کمک کنند. تمامی این موارد در کنار مسائل دیگر باعث می‌شود هر گوشی بتواند مدتی رتبه اول و برترین را کسب کند. یک منبع با جمع‌آوری اطلاعات مربوط تلفن‌های همراه برتر این هفته را از نظر میزان مورد توجه بودن، در یک فهرست قرار داده است.

ده گوشی هوشمند برتر هفته کدامند

این هفته ردمی توانست رتبه اول را به خود نسبت دهد. گوشی تازه منتشر شده نوت ۹ با جمع کردن توجه‌های زیاد به خود موفق شد تا به سرعت خود را به مقام اول برساند و رقبای خود را پشت سر بگذارد. نکته بسیار جالب آن است که نسخه Xiaomi Redmi Note 9 Pro توانست از Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max رتبه بهتری کسب کند و پرچمدار قدرتمندتر را در رتبه دوم قرار دهد. در مقام سوم گوشی جدید شرکت هوآوی قرار گرفته است. تلفن هوشمند Huawei P40 Pro Premium یک سند زنده برای اثبات قدرت شرکت هوآوی است.

قرارگیری این گوشی در مقام سوم نشان می‌دهد که جدا شدن گوگل از هوآوی تاثیر چندان آسیب زننده‌ای نیز به این شرکت وارد نکرده است و قطعا این مسئله پایانی برای هوآوی نیست. در ادامه قهرمانان هفته پیش توانسته‌اند سه رتبه بعدی را به خود اختصاص دهند. این سه تلفن هوشمند عنوان‌های Realme 6 Pro، Samsung Galaxy S20 Ultra و نهایتا Redmi Note 8 Pro هستند که همچنان برای جلب توجه مخاطبین می‌جنگند. گوشی هوشمند Samsung Galaxy M31 در رتبه هفتم قرار گرفته و مدل Galaxy A51 در مقام هشتم آن را دنبال می‌کند. در آخر نیز گوشی‌های Redmi Note 8 و Realme 6i فهرست را به ترتیب تکمیل می‌کنند. در این فهرست دیگر خبری از گوشی‌های هفته گذشته وجود ندارد.

برترین گوشی‌های این هفته در جهان

برترین گوشی‌های این هفته در جهان


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ اسفند)


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار