مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج از راه اندازی دومین خط تولید ماسک در هنرستان کیمیای سنندج در راستای سلامت مردم خبر داد.

سید فواد حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در مرحله اول، تولید ماسک‌های بهداشتی در هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه حکمت آغاز و روزانه تعداد یک هزار ماسک تهیه و توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه دومین خط تولید ماسک در هنرستان کیمیای ناحیه یک سنندج به زودی آغاز می‌شود، اظهار داشت: با توزیع ماسک‌های تولید شده توسط هنرستان‌های ناحیه بخشی از نیاز مردم استان در این زمینه تامین می‌گردد.

حسینی با اشاره به اینکه امروز ماسک به عنوان مایحتاج اولیه خانوار‌ها و نیاز جامعه کمیاب شده و در دسترس مصرف کنندگان نیست، اظهار داشت: همکاران ما در هنرستان‌های ناحیه که رشته طراحی و دوخت دارند آستین همت را بالا زده و با همراهی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی نسبت به تولید این اقلام بهداشتی اقدام نموده اند.

او افزود: با راه اندازی خط تولید ماسک در هنرستان حکمت و دوخت روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک در این هنرستان هدف ما در کوتاه مدت رساندن تولید ماسک روزانه به ۵۰۰۰ عدد می‌باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در ادامه گفت: با توجه به ظرفیت‌های این مدیریت از جمله نیروی انسانی و تجهیزات، امکان تولید روزانه ۵ هزار ماسک وجود دارد؛ که با کمک‌های مالی ناحیه مقاومت سپاه استان و سنندج این مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.