فرماندار اندیمشک از تعطیلی مناطق گردشگری این شهرستان تا مهار کامل کرونا و تشدید بازرسی و نظارت در مبادی ورودی خبر داد.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به بازدید از روند غربالگری در مبادی ورودی این شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، از روز‌های گذشته بازرسی و نظارت در مبادی ورودی اجرایی شد و از این پس نیز تشدید می‌شود.

او با بیان اینکه تمامی مناطق گردشگری شهرستان نیز تا مهار بیماری تعطیل هستند، اظهار داشت: در نوروز ۹۹، هیچگونه امکاناتی نیز در اختیار مسافران نوروزی قرار نمی‌گیرد و هتل‌ها و مهمانسرا‌ها از پذیرش مسافران منع شده اند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی اصناف مربوطه، با خاطیان برخورد جدی خواهد شد.

جهانگیری بیان کرد: تلاش شبانه روزی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ادامه دارد و تا مهار کامل این ویروس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود تا بتوانیم همه با هم زنجیره انتشار کرونا را قطع نماییم.

فرماندار شهرستان اندیمشک در پایان از همکاری شهروندانی مه از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر پرهیز می‌کنند قدردانی کرد واز سایر شهروندان خواست از  تردد غیرضروری به شدت اجتناب کرده تا هر چه زودتر این بیمار مهار گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار